Meny
 

Perfect fit alt text

Vi garanterer at du vil være helt fornøyd med passformen på dine skreddersydde plagg. Plaggene er sydd ut fra målene du oppgir. Hvis du følger måleveiledningen nøye, vil plagget passe perfekt. Dersom plaggene dine mot formodning ikke skulle passe, hjelper vi deg med å finne riktig størrelse, slik at du kan justere plagget hos en lokal skredder. Alternativt syr vi et nytt klesplagg – 100 % Perfect Fit Guarantee.

Slik fungerer det

  • Design ditt plagg og oppgi målene dine ved å følge instruksjonene nøye.
  • Bestill plagget og avvent leveransen.
  • Dersom plagget ikke sitter godt på deg – kontakt kundtjanst@tailorstore.se innen 10 dager etter at du har mottatt plagget ditt.
  • Etter kontakt med vår kundetjeneste vil vi avgjøre hvorvidt plagget kan justeres av en lokal skredder eller om vi syr et nytt.


– Justering av plagg hos en lokal skredder

Dersom plagget bare trenger mindre endringer for at det skal passe perfekt, tilbyr vi at justeringen kan utføres hos en lokal skredder opp til et anvist beløp. Beløpsgrenser for justering hos lokal skredder:

Skjorte: 150 kr
Piqué: 150 kr
Chinos: 200 kr
Hel dress: 500 kr
Bare blazer: 300 kr
Bare bukser: 200 kr

Dersom kostnadene for justeringen overstiger angitte beløp, må overskytende beløp betales av kunden.


Følg disse stegene etter at du har mottatt beskjed fra oss om at plagget kan justeres hos en lokal skredder:

  • Besøk din lokale skredder og få justeringen utført innen 20 dager etter at du har mottatt beskjeden.
  • Send inn kvittering fra skredderen via e-post til kundtjanst@tailorstore.se eller til adressen nedenfor.
  • Ditt utlegg krediteres din konto hos Tailor Store. Beløpet kan alternativt tilbakebetales etter avtale med oss.

Tailor Store Sweden AB
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sverige


– Reproduksjon av plagg

I de sakene der Tailor Store mener at plagget ikke tilsvarer det valgte plaggets modell, passform eller design og at det ikke kan endres hos en lokal skredder, syr vi et nytt plagg uten kostnad.

Følg disse stegene etter at du har mottatt beskjed fra oss om ny produksjon:

  • Send plagget til Tailor Store innen 5 dager etter avgjørelsen.
    (fraktkostnader betales av kunden. Vi har ikke ansvar for bortkommet forsendelse.)

Tailor Store Sweden AB
Att: Adjustments
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sverige

  • Oppdater din målprofil med de målene vi foreslår, slik at det nye plagget vil passe.


Tailor Store tilbyr bare én reproduksjon eller justering per kunde og type plagg. Garantien omfatter ikke plagg som bestilles i en standardstørrelse. Plagget som skal erstattes, må være av samme type og av samme verdi som originalplagget. Vi har rett til å be deg om bilder av plagget når du har det på deg, slik at vi kan hjelpe deg med målene. Denne garantien dekker ikke marginale justeringer innenfor grensene vi opererer med eller hvis produktet tilsvarer det bestilte plaggets modell, tilpasning eller design. For mer informasjon om våre grenser, se vilkårene. Gjelder ikke bedriftskunder/B2B.