4 for 3 på alt - Bruk koden CUSTOMDEAL i kassen.

Tilbudet kan ikke kombineres med andre tilbud, og er ikke gyldig på gavekort eller startpakker. Gyldig til 2. mai.

Ofte stilte spørsmål

For å gjøre det enklere for våre kunder har vi samlet de oftest stilte spørsmålene nedenfor. Du kan klikke deg frem i kategoriene, eller søke med nøkkelord.

Frakt og levering

Hvor mye er leveringskostnadene?

denne siden kan du lese alt om leveranser, leveringstider og fraktkostnader

Hvor lang er leveringstiden?

denne siden kan du lese alt om leveranser, leveringstider og fraktkostnader

Ta målene dine

How do I choose a size?

We do not offer standard sizes. All our garments are made to measure. Please use our measurement tools to create a measurement profile. First time orders are covered by our comprehensive perfect fit guarantee.

Hva er Size:me-applikasjonen for smarttelefoner?

Size:Me fra Tailor Store er en kroppsscanner som hjelper deg å komme i gang med skreddersydde klær på enklest mulig måte. Med bare to bilder, høyden og vekten din, kalkulerer Size:Me kroppsscanneren alle målene dine like presist som en profesjonell skredder med målebånd. Size:Me kroppsscanneren er tilgjengelig på App Store og Google Play Store, og er helt gratis å laste ned og bruke. Når den er installert er det bare å følge instruksjonene, så tar vi hånd om resten.

Hvordan fungerer Size:Me kroppsscanneren?

Installer applikasjonen Size:Me på smarttelefonen og følg disse enkle steg-for-steg instruksjonene. Appen får tilgang til mobilkameraet ditt, og ber deg om å ta to bilder. Etterpå blir du bedt om å legge inn detaljer om høyde og vekt. Så vil appen automatisk sende bilder og informasjon til Tailor Store. Ut ifra dette lages en Size:Me-profil som du kan bruke når du bestiller en skjorte fra Tailor Store.

Hvor nøyaktige blir målene i Size:me-appen?

Tailor Store har utviklet en algoritme som bruker dine bilder, høyde og vekt til å kalkulere meget nøyaktige mål. Tester viser at disse er sammenlignbare med mål utført av en profesjonell skredder.

Hvordan bør jeg stå når Size:Me tar bildene?

Stå rett, avslappet og med overkroppen i naturlig posisjon.

Hva bør jeg ha på meg når Size:Me tar bildene?

We anbefaler at du har på deg lette, kroppsnære plagg som viser kroppskonturene dine.

Hvorfor må jeg legge inn vekt og høyde?

Disse tallene hjelper algoritmen med å kalkulere presise mål. Hvis det er nødvendig, kan du estimere vekten - et par kilo i differanse påvirker ikke nøyaktigheten av målprofilen din.

Hva skjer hvis klesplagget mitt ikke passer?

Dersom det mot formodning viser seg at målene dine ikke er helt perfekte, ta kontakt med Tailor Stores kundeservice. Hvis det er første gang du bestiller, erstatter vi plagget ditt uten ekstra kostnad. Les mer om vår perfekt passform-garanti.

Betaling

Tilbyr dere noen rabatter?

Rabatter sendes på e-post til medlemmene våre. Bli medlem så du ikke går glipp av noen eksklusive tilbud.

Gavekortet mitt ble ikke akseptert. Hva gjør jeg?

Vennligst kontakt vår kundeservice, og oppgi hele koden som er skrevet på gavekortet samt pålydende beløp.

Hvordan kan jeg betale med gavekortet mitt?

Oppgi koden til ditt gavekort i kassen. Du kan oppgi flere koder hvis du har flere gavekort. Om du ikke bruker hele beløpet, spares resten på gavekortet, og du oppgir samme kode neste gang du handler.

Generelle spørsmål

Tilbyr dere kundeservice på telefon?

For å kunne holde et lavt prisnivå tilbyr vi kundeservice kun via e-post. Vårt mål er alltid å svare innen 24 timer på hverdager. Hvis du ikke hører fra oss innen den tid, ta kontakt igjen.

Tekstiler

Hvor kan jeg lære mer om tekstiler?

Click here to learn more about fabrics. You can also browse our fabrics library by clicking one of the following links: Shirt fabrics, Suit fabrics, Polo shirt fabrics, Chino fabrics.

Bestillingsprosessen

Jeg bestilte nettopp, men fant ut at jeg har lyst til å endre noen detaljer. Hva gjør jeg?

Send en e-post til vår kundeservice, og fortell oss hva du vil endre. Siden bestillinger ofte behandles raskt, må du gjøre dette så snart du kan, så vi rekker å endre bestillingen før tekstilet til ditt plagg klippes.

Jeg ønsker å bestille en gave til noen andre. Hva gjør jeg?

For å være sikker på at bestillingen blir riktig, vennligst endre adressen i din profil til den adressen gavemottakeren befinner seg på. Dette er spesielt viktig hvis du vil bestille til noen som bor i et annet land, siden prisen påvirkes av valutakurser og lokale avgifter. Det er best å vente med å tilbakestille adressen til gaven er sendt fra oss.

Hva er den raskeste måten å bestille gavekort på?

Du kan laste ned et gavekort og skrive ut selv hvis du betaler samtidig som du bestiller. Velg last ned som leveringsmetode. Da blir gavekortet tilgjengelig som en PDF-fil etter at bestillingen er gjennomført. Vi sender også en e-post med filen til e-postadressen du har oppgitt i profilen. Hvis du bestiller gavekort til noen i et annet land enn deg, husk å endre bostedsland i din profil før du bestiller, slik at gavekortet kommer med riktig valuta.

Hvordan bestiller jeg samme design uten å måtte starte helt på nytt?

Enkelt: Bare logg inn på kundekontoen din og gå til dine siste bestillinger. Klikk på plagget du ønsker å bestille på nytt, så dukker valget Kopier skjorte/chinos/osv. opp i designeren. Klikk på denne linken, så dukker plagget opp i designverktøyet. Om du ønsker det, kan du endre detaljer og mål, eller legge plagget rett i handlekurven. Hvis tekstilet eller designvalget du brukte ikke lenger er tilgjengelig, vil du få beskjed om dette.

Jeg ønsker å lagre min handlekurv/mitt design

Legg dine designede plagg i handlekurven for å lagre dem. Kontroller at du er innlogget. Nå lagres plaggene i handlekurven din automatisk i 14 dager.

Etikk og sosialt ansvar

Hvor er de skreddersydde plaggene produsert?

Alle skreddersydde plagg syes på vårt skredderi på Sri Lanka. Alt personell er ansatt hos oss, og vi har full kontroll over arbeidskår, lønn, miljø, og så videre. Derfor kan vi garantere at all produksjon foregår under rimelige og ordnede forhold. Les mer.

Hvor kommer tekstilene fra?

For tiden kjøper vi tekstiler fra ledende leverandører i India, Kina og Sri Lanka. Alle våre leverandører har skrevet under på vår Code of Conduct. Les mer.

Reklamasjon og retur

Jeg pakket akkurat opp mitt nye plagg, og det er flekker på det. Hva gjør jeg?

Vask plagget i henhold til vaskeanvisningen, på vrangen, og uten ekstra flekkbehandling eller bleking. Er flekken(e) fortsatt der etter vask, ta et bilde, og send det til vår kundeservice så vi kan undersøke saken nærmere.

Jeg bestilte et plagg, og det passer ikke. Hva gjør jeg?

Ta det med ro, vi hjelper deg! Hvis du har bestilt et plagg som kan vaskes hjemme i henhold til vaskeinstruksjonene, kan du gjøre det først. Hvis plagget fortsatt ikke passer, ta kontakt med kundeserviceog send oss noen bilder av at du bruker plagget (bakfra og forfra). Stå rett og avslappet med begge armene hengende avslappet ned. Førstegangsbestillere er dekket av vår perfekt passform-garanti.

Jeg ønsker å returnere en vare. Hva gjør jeg?

Since all our custom garments are made to order from your design and your measurements (even those that are design suggestions) these cannot be sold to anyone else and cannot be returned. If it is your first order you can use our perfect fit guarantee. Please send a couple of pictures of yourself wearing the garment (front and back) to our customer services department. Stand straight with your arms relaxed and include a message describing your problem.

Non-custom items can be returned or exchanged within 14 days. Please see the terms and conditions for more details.
Send the unused items in their original packaging to:

Tailor Store Sweden AB
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sweden

You are responsible for the returned goods until it reaches us. Order number or customer number must be clearly included in the return. Please also advise if you wish to have a refund or to exchange the merchandise for something else. If you choose to return a complete order, we will refund the original shipping cost. You must however pay for the return shipping cost.

Personvern og informasjonskapsler

Nettsiden bruker informasjonskapsler (cookies) for generelle funksjoner, analyser og markesføring. Vennligst gjør et valg under før du fortsetter.


Les mer i vår personvernerklæring